V duchu hesla, že i mistr tesař se někdy utne, kajícně přistupuji ke svému včerejšímu blogu o nové slovenské straně, která měla vnést veselo a recesi do politického klání. Ona ho vlastně vnesla, ale trochu jinak, než zamýšlela.

Slovenským kolegům se taškařice kolem nové strany a hlavně zaplacení obřího poplatku skoro 17 000 eur nezdálo a tak zapátrali a objevili, že stejné logo jako strana si zaregistroval podnikatel v reklamě Igor Brossman jako logo nového alkoholického nápoje.

Díky tomu, že Slovensko je jeden volební obvod, nemusel složitě sestavovat obvodní kandidátky, ale strana podala jen jednu s jedním člověkem - strojvůdcem Palim Vassim. Vyrobit tak mystifikaci, která s sebou přinese i výhodný reklamní čas, který slovenské strany automaticky dostávají, nebylo zřejmě nic složitého.

Nikdo to ještě ani nepotvrdil, ani nevyvrátil, strana svolala po úspěšném brífinku, vysílaném v přímem přenosu v úterý, další tiskovou konferenci na další úterý, takže je třeba počkat. Značka Paliho Kapurková je ale na světě a žije - podobně jako třeba v Česku vytvořené "mléko tučňák", které si reklamní agentura vytvořila pro vlastní průzkum a pak ho nečekaně dobře prodala mlékárenské firmě.

Pracovat v reklamě je - zdá se - docela velká švanda, která prověřuje zdravý rozum nás konzumentů.